wtorek, 10 stycznia 2017

Podsumowanie 2016 roku


Podsumowanie roku 2016 w zdjęciach:

Zmiana fryzury


Zdałam prawko



Świętujemy moje urodziny



Walentynki z mężem



3 urodziny Kuby



Wiele wygranych męża i nowa życiówka w półmaratonie




Wspólne zabawy 




Rodzinne spacery




Samodzielne jedzenie




Szaleństwa na trampolinie




Podróże




Kibicowanie tacie



Narodziny mojego siostrzeńca



Wakacje w górach



Pierwszy dzień w klubie dwulatka



Nowy samochód



Duuużo prezentów



Drugie urodziny Mikołaja



Pierwszy śnieg tej zimy















8 komentarzy:

  1. Fryzurka idealna ! Zmiana na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mi też się bardzo podoba😊 w końcu znalazłam dobrego fryzjera 😊

      Usuń
  2. A mi się bardziej podobałaś w tamtych włosach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w tym roku zdałam prawko. Zmiana fryzury jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podsumowanie! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń