środa, 23 marca 2016

Marcowy Box beGlossy "Rozkwit kobiecości"




W tym miesiącu tytułem przewodnim boxa jest "Rozkwit Kobiecości", najprawdopodobniej  nawiązujący do Dnia Kobiet. Oprócz standardowych produktów w pudełku znalazłam dodatkowo magazyn beGlossy (z poradami kosmetycznymi, kuponami rabatowymi i różnymi artykułami).  Ja dostałam wersję B, a oto co w niej znalazłam.


1. Krem intensywnie nawilżający Hydro Care - Bandi Cosmetics  28,80 zł - 30 ml - "Idealnie nawilża, wyrównuje koloryt skóry, doskonały jako baza pod makijaż, przeznaczony do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej i tłustej." Akurat skończył mi się krem na dzień więc świetna okazja do przetestowania nowego. Jeśli chodzi o markę Bandi do uwielbiam ich płyn micelarny, mam nadzieję, że krem też przypadnie mi do gustu. 


2. Krem do rąk kwiat piwonii L'OCCITANE 9,96 zł - 10 ml -  " ma lekką konsystencję, zawiera masło Shea, doskonale nawilża". Mała tubka więc zmieści się w każdej torebce, przyjemny zapach, po aplikacji dłonie są nawilżone i wygładzone.


3. YASUMI Konjac Sponge - gąbeczka do oczyszczania i masażu twarzy lub ciała 19 zł - "W 100% naturalna, konjac to korzeń rośliny mający właściwości odżywcze, zdrowotne, nawilżające, a także myjące, gąbeczka do każdego typu cery, bogata w minerały i przeciwutleniacze". Ja dostałam Gąbeczkę Aloe Vera wzbogaconą w aloes dla skóry suchej i wrażliwej, czyli idealną dla mnie. Nigdy nie używałam takiej gąbeczki, więc zobaczymy czy się sprawdzi. :)



4. SPA VINTAGE BODY OIL - Peeling do ciała - 18,60 zł - 200 ml - " Dzięki olejowi Macadamia działa regenerująco, odżywczo, wygładzająco, peeling zmiękcza i uelastycznia skórę, nadaje jej aksamitną gładkość". Peeling ma przyjemny cukrowo-orzechowy zapach, jest gruboziarnisty, jedyne co mnie martwi to zawiera dosyć kontrowersyjny składnik - parafinę. W drugiej wersji boxa zamiast peelingu był naturalny kolagen.



5. Ampułki odbudowujące dream - ARTEGO - 21,00 zł - 3 ampułki - "Preparat fryzjerski, nadaje włosom gładkość, miękkość, ułatwia rozczesywanie, nawilża, zawiera keratynę. Ampułki mają dwa zastosowania: dzięki zawartości keratyny ułatwiają odbudowę włosa lub chronią kolor tworząc na włosach film". Ciekawy produkt i myślę, że z przyjemnością go przetestuję.

 Podsumowanie: Cena zestawu wynosi 97,36 zł,  ja zapłaciłam za niego 49 zł. W skali od 1 do 5 , pudełko oceniam na mocną 4. Krem do rąk mógłby być w troszkę większej tubce i w peelingu do ciała jest parafina (mimo to myślę, że i tak go przetestuję :) ) A Wy co myślicie o marcowym boxie beGlossy? Zapraszam na ich stronę www.beglossy.pl

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz