piątek, 7 października 2016

Suche szampony - BATISTE vs. AUSSIE



Dziś przychodzę do Was z porównaniem dwóch suchych szamponów - Batiste i Aussie. Suchy szampon to dla mnie podstawa odkąd skróciłam włosy, wcześniej używałam go od czasu do czasu. Jest to doskonała opcja dla osób, których włosy szybko się przetłuszczają. Ja stosuję go w celu odświeżenia fryzury, zwiększenia objętości i uniesienia włosów przy nasadzie. 


Suche szampony Batiste są bardzo popularne na polskim rynku i zna je chyba każdy (a przynajmniej o nich słyszał). Mają bardzo szeroką gamę zapachową. Jeśli chodzi o działanie to doskonale niwelują przetłuszczenie włosów, odświeżają fryzurę, ich zapach nie jest duszący, są bardzo wydajne.


Moje wrażenia po zastosowaniu szamponu Aussie - jest mniej wydajny, włosy po nim nie są tak odświeżone jak po szamponie Batiste, kiepsko się układają, zapach szamponu długo utrzymuje się na włosach, nie skleja ich. Działanie szamponu jak dla mnie dosyć słabe. 

Podsumowując to ten pojedynek bezapelacyjnie wygrywa szampon Batiste. Niestety Aussie nie przypadł mi do gustu, ze względu na słabe działanie odświeżające i małą wydajność. 

A Wy macie swoich faworytów wśród suchych szamponów? 

4 komentarze:

  1. Niestety batiste nie sprawdził się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od włosów, mi akurat podpasował 😊

      Usuń
  2. U mnie bardzo dobrze sprawdza sie Batiste. Od dłuższego czasu nawet nie eksperymentuje z innymi firmami.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo dobrze sprawdza sie Batiste. Od dłuższego czasu nawet nie eksperymentuje z innymi firmami.

    OdpowiedzUsuń