wtorek, 19 kwietnia 2016

Kwietniowy Box beGlossy - "Wiosenna Energia"



Hej! Dziś zapraszam Was na open box najnowszego pudełka beGlossy. Tematem  boxa w tym miesiącu jest ''Wiosenna Energia''. Tytuł mówi Nam byśmy zadbali o kondycję skóry i włosów oraz wprowadzili do make upu trochę lekkości i kobiecości. W pudełku znalazła 5 produktów, w tym 4 pełnowartościowe.


PRODUKTY W PUDEŁKU

1. Catrice Poczwórne Cienie ABSOLUTE EYE COLOUR - wartość produktu 19 zł


"Pastelowy kwartet, dzięki któremu stworzysz lekki, świeży makijaż oka. Kombinacja antycznego różu i odcieni mrożonego truskawkowego jogurtu. Paletka obejmuje zgrane odcienie w ramach jednej gamy kolorystycznej. Idealna baza do wykonania makijażu pełnego kolorów." 
Paletka składa się z trzech cieni matowych i jednego perłowego. Pierwsze wrażenie - to cienie mają dosyć średnią pigmentację, ale zobaczymy jak się sprawdzą przy make upie. 

2. Exclusive Cosmetics Hydrożelowe płatki pod oczy - wartość produktu 4,99 zł


"Innowacyjna hydrożelowa formuła, oparta na odmładzającym ekstrakcie z perły, pomoże Ci zredukować nieestetyczne obrzęki i cienie pod oczami. Dają efekt wygładzenia i rozświetlenia. Zawierają składniki aktywne: wyciąg z pereł i betainę."
Płatki pewnie powędrują do mojej mamy, której z pewnością się przydadzą. Póki co nie borykam się z opuchniętymi i zmęczonymi oczami i raczej stosuję rozświetlające lub hialuronowe te z L'biotica. Ale na pewno te płatki wykorzystam na mamie przy jakimś zabiegu na twarz i dam Wam znać jakie były efekty.

3. -417 Szampon Witaminowy Catharsis - wartość produktu 17,44 zł / 40 ml


"Oparty na naturalnych składnikach aktywnych: minerały z Morza Martwego, energizujące wit. A,B,C,E i F, wyjątkowe wyciągi roślinne z rumianku, papai, wanilii i aloesu. Sprawia, że włosy będą zdrowe, mocne i lśniące. Skutecznie oczyszcza, nie powoduje podrażnień, nawilża skórę głowy i włosy."
Szampon ma 40 ml więc jest idealny na wyjazd, nie zajmuje dużo miejsca. Nie zawiera parabenów i olei mineralnych. Produkt ma bardzo dobre opinie, pełnowartościowy produkt jest dosyć drogi. Na stronie SEPHORA 250 ml kosztuje 109 zł

4. NUXE PARIS - Masque Creme Fraiche de Beaute - Maseczka nawilżająca - wartość produktu 79 zł / 50 ml

"Awaryjna dawka miękkości dla komfortu i poprawy wyglądu wszystkich rodzajów skóry. 24-godzinne nawilżenie i ukojenie. Nałożenie maseczki na 10 minut jest tak samo skuteczne, roślinny okład. Natychmiastowy efekt kojący i świeża skóra. Minimalizuje uczucia ściągnięcia, pieczenia i zaczerwienienia skóry."
 Maseczka na pewno się przyda, zwłaszcza, że po zimie moja skóra jest przesuszona. Maska jest bardzo uniwersalna (nawilża, odświeża, łagodzi podrażnienia). Ma przyjemny świeży zapach. 79 zł taka cena jest na stronie beGlossy, choć najtaniej znalazłam ją za 49,90 na ceneo. 

5. CECE OF SWEDEN Balsam do ciała - wartość produktu 29,90 zł / 200 ml



"Pomoże Ci odbudować hydrolipidową barierę naskórka, chroniąc skórę przed wysuszeniem. Głęboko i długotrwale nawilża, regeneruje i wzmacnia skórę, a dzięki dużej ilości antyoksydantów, działa przeciwstarzeniowo. Zawarty w nim olejek arganowy, bogaty jest w wit. E oraz kwasy Omega 3+6+9."
Balsam ma przyjemny ale dosyć intensywny zapach, myślę, że świetnie się sprawdzi na wysuszoną skórę po zimie.

W pudełku znalazłam też ulotkę z próbką balsamu antycellulitowego firmy ELANCYL.


 I to już cała zawartość mojego boxa. Jak Wam się podoba?? Ja w tym miesiącu z boxa jestem na prawdę zadowolona. Produkty jak najbardziej trafione i myślę, że wkrótce pojawi się jakaś recenzja na temat części kosmetyków z pudełek beGlossy. 


4 komentarze:

  1. Tak bardzo chciałam tą wersję ;( niestety nie udało się i dostałam wersje A

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo chciałam tą wersję ;( niestety nie udało się i dostałam wersje A

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń