czwartek, 19 maja 2016

Majowy Box beGlossy 2016 - "Oh! So Beautiful"



Nadszedł maj a z nim nowe pudełko beGlossy zatytułowane "Oh! So Beautiful" - to hołd dla kobiecości. Były 4 warianty boxów, mi trafił zestaw C. A co w nim znalazłam? 



1. VICHY - Mleczko-serum do ciała Ideal Body

"Długotrwale nawilży skórę Twojego ciała, wygładzi ją i ujędrni. Zawiera pielęgnujące olejki oraz składniki aktywne o działaniu nawilżającym, złuszczającym i wspomagającym odnowę komórkową skóry. Idealny dla skóry wrażliwej, bo nie zawiera parabenów i jest hipoalergiczny."
Produkt ma 30 ml, więc przyda się na wakacje, ma delikatny zapach i dosyć lekką konsystencję.


2. SHEFOOT - Maska do stóp regenerująco-odprężająca

"Intensywnie nawilży, wygładzi i odbuduje naskórek, poprawia przemianę materii w komórkach skóry, nie zawiera barwników, parabenów, PEG, ftalanów, silikonów"
Jest to pełnowymiarowy produkt, chociaż znajduje się w saszetce. Na pewno przyda się na lato. W składzie maseczki jest m.in.: masło shea, gliceryna, panthenol, masło z baobabu afrykańskiego, olej rycynowy


3. EFEKTIMA - Pudrowo-matująca mgiełka w sprayu Pore&Matt-Control

"Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry."
Z chęcią przetestuję ten produkt bo mgiełki matującej jeszcze nigdy nie miałam. Jest to produkt pełnowymiarowy.


4. COLOR CLUB - Lakier do paznokci nr 941

"Lakier stworzony z wysokiej jakości składników, nie zawiera toluenu, formaldehydu i DBP". 
Ten produkt chyba cieszy mnie najmniej. Od jakiegoś czasu korzystam tylko z lakierów hybrydowych i zwykły lakier jest mi zbędny.


5. CHARMINE ROSE - B-Hypo Cream SPF 30

"Krem pielęgnacyjny o właściwościach ochronnych, łagodzących i korygujących, nie zawiera alergenów zapachowych ani barwiących".
Krem ma niezbyt przyjemny zapach, ale dla mnie ważniejsze jest to czy jest skuteczny, więc z chęcią go przetestuję.

W boxie znalazłam też jako prezent próbkę perfum Calvina Kleina CK2, próbkę kremu do twarzy SPF50 - Farmony, bon 50 zł do sklepu Bingospa i 20% zniżkę do sklepu internetowego Golden Rose.
Podsumowując to zawartość pudełka jest średnia. Jest to mój czwarty box i chyba najsłabszy. Pojedynczo produkty wypadają ok, jednak jako zestaw... to czegoś mi brakuje. A Wy co sądzicie o zawartości boxa beGlossy?



6 komentarzy:

  1. jest tragiczny. rezygnuje z tych boxów. mgiełka 18zł + vichy 5 zł + maska shefoot 3 zł + lakier 15zł + krem 5 zł. jakim cudem każdy poprzedni box był wart około 2x więcej? inni dostając sam krem Bandi otrzymali już 1 produkt wart 38zł... gdybym chciała wydać 45 zł na kosmetyki i otrzymać produkty za taką właśnie cenę, poszłabym do drogerii i sobie je wybrała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie mogłam się doczekać tego boxa, kurier dostarczył go po 17, otwieram i..... meega się zawiodłam, zobaczę jak będzie w czerwcu, jeśli też będzie taki słaby to też zrezygnuje :(

      Usuń
    2. u mnie to był ostatni w pakiecie - po czymś takim nie ma szans, że jeszcze zamówię. mając na uwadze ile razy czytałam opinie zawiedzionych dziewczyn, a w kwietniu był wariant z Carmexem...

      Usuń
    3. No nie widziałam pozytywnej opinii na temat tego boxa. Mi w kwietniowym trafił wariant z maską Nuxe, więc chyba ten lepszy

      Usuń
  2. Widzę, że koleżanka ma tą samą wersję pudełka co ja, no niestety mi jak to się mówi tyłka nie urwało, niestety jestem niezadowolona ... zapraszam na mojego bloga, żeby lepiej zapoznać się z moją opinią:)
    http://anettexstuff.blogspot.com/2016/05/openbox-beglossy-maj-2016-oh-so.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, a z tą saszetką do stóp to lekka przesada...

      Usuń