czwartek, 12 maja 2016

ULUBIEŃCY KWIETNIA - TOP 6


Kwiecień już za nami, więc najwyższa pora na moich ulubieńców, czyli produkty po które najczęściej sięgałam w ostatnim miesiącu. 

1. MAKEUP REVOLUTION Death By Chocolate - Paleta 16 cieni

 O paletach czekoladowych aż huczy na internecie, mają bardzo dobre opinie, więc sama postanowiłam ją kupić i przetestować. Nie zawiodłam się. Cienie są dobrze napigmentowane, dobrze się rozcierają, nie tworzą plam na oku i nie rolują się, są bardzo trwałe.


2. MAKEUP REVOLUTION ICONIC - Zestaw do konturowania - Smoulder

Bardzo uniwersalny zestaw 3 produktów (w jednej paletce mamy bronzer, rozświetlacz i róż). Pigmentacja jest dobra i utrzymują się na twarzy cały dzień. Rozświetlaczem jestem zachwycona, daje efekt jednolitej połyskującej tafli.


3. NUXE Masque Creme Fraiche de Beaute - maska do twarzy

Maskę znalazłam w kwietniowym pudełku beGlossy i zaraz zabrałam się za jej przetestowanie. Maska doskonale koi i nawilża skórę, wygładza i nadaje jej blasku. 


4. SPA VINTAGE BODY OIL - Macadamia Oil - peeling do ciała

Peeling ten znalazłam w marcowym boxie beGlossy i na początku byłam do niego sceptycznie nastawiona z uwagi na obecność parafiny w jego składzie. Ale po pierwszej aplikacji zmieniłam zdanie. Peeling jest na prawdę świetny, ładnie pachnie, a po aplikacji skóra jest świetnie nawilżona.


5. EVREE - Różany tonik do twarzy w sprayu

Tonik ten uwielbiam, ma przyjemny delikatny zapach, przywraca skórze naturalne pH, łagodzi zaczerwienia i jest bardzo wydajny. Po miesiącu stosowania widzę, że moja cera się poprawiła i myślę, że to nie jest moje ostatnie opakowanie.


6. BIOELIXIRE ARGAN OIL Serum

Serum te jest idealne dla puszących się włosów, wygładza, nadaje włosom połysk, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, zapobiega rozdwajaniu się włosów, zawiera olejek jojoba i słonecznikowy, cudownie pachnie

I to już wszystkie kosmetyki jakie polubiłam w kwietniu. Znacie??














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz