wtorek, 16 lutego 2016

THERMOMIX - Mój najlepszy przyjaciel


Poznajcie mojego najlepszego kuchennego przyjaciela - Thermomix. Urządzenie to znacznie ułatwia mi pracę w kuchni.
 Funkcje jakie wykonuje to:

  •  miksowanie, 
  • blendowanie, 
  • ważenie, 
  • gotowanie na parze, 
  • mieszanie, 
  • ubijanie, 
  • emulgowanie, 
  • mielenie, 
  • rozpuszczanie, 
  • gotowanie, 
  • siekanie, 
  • wyrabianie ciasta
Wszystkie czynności wykonywane w kuchni, przygotowuję w jednym urządzeniu. Thermomix postanowiłam kupić kiedy pojawił się na świecie Kuba i zaczęłam wprowadzać mu pierwsze obiadki. Urządzenie to sprawdziło się znakomicie i nadal się sprawdza. Mimo iż jest to produkt dosyć drogi to nie żałuję jego kupna. Atutem tego urządzenia jest to, że w szybki sposób mogę przygotować potrawy, siekać cebulę bez wylania morza łez, kruszyć lód, zmielić mięso, zrobić bułkę tartą czy cukier puder. W thermomixie można w jednym czasie zrobić obiad z dwóch dań: zupę i danie na parze, ale nie tylko. Można w nim zrobić risotto, ciasto na pierogi, pizzę, naleśniki, sosy do makaronu, kopytka, racuchy, placki ziemniaczane, surówki, masło, keczup, majonez, nutellę, masło orzechowe, dżemy, ciasto drożdżowe, chleb, bułki, napoje, smoothie, drinki i wiele wiele innych rzeczy. 



Często koleżanki zadają mi pytanie czy warto kupić Thermomix?? Ja odpowiadam, że warto i nie żałuję że go kupiłam. Mam go już 3 lata i nie wyobrażam sobie mojej kuchni bez niego. Gdybyście mieli jakieś pytania na temat  Thermomixu  to piszcie mi w komentarzach lub na moim fanpagu na fb. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz