poniedziałek, 22 lutego 2016

TYDZIEŃ OCZAMI TELEFONU - tydzień 3 - Nowa fryzura

W tym tygodniu troszkę Was zaniedbałam, musiałam przysiąść do testów na prawko, bo w niedzielę czekał mnie egzamin wewnętrzny, który zdałam. Pora zapisać się na egzamin państwowy, a tymczasem zapraszam na kolejną dawkę zdjęć z całego tygodnia.


"Zjem mamie śniadanko..hehe. " - herbata była już zimna :)



Mamo ja chcę to....



W drodze do przedszkola



Mamo kiedy ten Kuba wyjdzie?



Pyszne Chai Latte w Mc



Znowu śnieg



Nowy sprzęt. Prezent od kochanego męża :)



Kolacja z winem



U fryzjera. Miałam tylko pofarbować włosy



New Hair



Mój Masterchef Junior :)



Paweł mówi, że to danie mógłby jeść codziennie :)



Jak psocić to zawsze razem :)



Pierwszy raz zjadłem sam posiłek



Pyszny GREEN JUICE ze szpinakiem



Pierwsze w życiu ciasto marchewkowe



Rozwiązywanie testów....



Tatuś wygrał bieg :)



Pierwszy raz zjadłem banana. Wcześniej ich nie lubiłem:)



Niedzielny obiad



Tatuś nie mógł odmówić synkowi nowej zabawki. I to niby ja mam miękkie serduszko?!?



Muszę zrobić pranie



Mamo nie rób mi zdjęć...:)



Z najlepszym przyjacielem :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz