poniedziałek, 15 lutego 2016

Tydzień oczami telefonu - tydzień 2 - Rodzice mają wolne

W tym tygodniu niestety chłopcy się przeziębili i większość czasu siedzieliśmy w domu. Przyjechała moja siostra z chłopakiem, więc było wesoło :) W sobotę udało Nam się z Pawłem wyrwać z domu na kolację i do kina (zabawne bo w kinie ostatnio razem byliśmy rok temu ;) ) Zapraszam do obejrzenia zdjęć z całego tygodnia

Kawka z rana




schowam się mamie......na pewno mnie nie znajdzie




Taka śliczna pogoda....a my w domku :(




Ja Wam zrobię porządek...hehe :)




Bitwa na poduchy




Mówię do męża: "Mam ochotę na Hity". Po godzinie już je zajadałam ;)




Egzamin zbliża się wielkimi krokami




Kwiatek od męża, i to bez okazji :)




Prezent od siostry :)




cd porządków...




Spacer z siostrą i jej chłopakiem




Wskakuj mamo!!!




Drugi kwiatek od męża. Czyżby coś przeskrobał?? ;)




"Małe" co nieco



Masaż u Agi - jak zwykle było cudownie




Testuje klipsy do zdejmowania hybrydy



Gotowa na wieczór z mężem



Kolacja z winem :)



W kinie na "Planecie singli"



Walentynki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz