czwartek, 4 lutego 2016

ULUBIEŃCY STYCZNIA 2016


Styczeń już za nami, minął w kosmicznym tempie. Czas na podsumowanie i prezentację kilku moich ulubieńców. Zapraszam dalej

1.

BANDI  Professional - łagodny płyn micelarny do demakijażu twarzy, oczu i ust, zdecydowanie jeden z lepszych produktów do demakijażu jakich używałam do tej pory


2.

EVELINE cosmetics slim extreme 4D - mleczko intensywnie ujędrniające, nie daje jakiś mega super efektów, ale fajnie nawilża i napina skórę oczywiście przy systematycznym stosowaniu

3.

Perfumy Paco Rabanne Ultraviolet Woman - jeden z moich ulubionych zapachów, połączenie fiołka, róży, jaśminu z drzewem sandałowym i wanilią

4. Lakier hybrydowy - Stylish Gray nr. 105 - ten kolor w styczniu zdecydowanie królował na moich paznokciach

5.

Simple Stylish. Robótki na drutach - postanowiłam nauczyć się robić na drutach więc zakupiłam czasopismo, które pojawiło się w styczniu, niezłe wydanie, a na ich stronce są filmiki instruktażowe

6.

Silikonowe łapki kuchenne - prezent od koleżanki, baaardzo przydatne w kuchni, żałuję, że wcześniej ich sobie nie kupiłam

7.

Green Hills Truskawkowe Wzgórze - czarna herbata liściasta, aromatyzowana o smaku truskawkowym, całkiem przyzwoita, w dobrej cenie, dobrej jakości susz

8.

Wafle ryżowe - zdecydowany ulubieniec Kuby


9.

Duke Dumont - Ocean Drive - piosenka, którą najczęściej słuchałam w styczniu


To jest kilku moich ulubieńców, a po co Wy najczęściej i najchętniej sięgaliście w styczniu??


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz