poniedziałek, 29 lutego 2016

Tydzień oczami telefonu - Tydzień 4 - Znowu chorzy!!!!


W tym tygodniu zastanawiałam się czy w ogóle wrzucać fotki na bloga, bo jest ich mało :( Dzieci cały tydzień chorowały, mąż też, ja walczyłam żeby się nie zarazić od nich i tak pod koniec tygodnia dopadło i mnie :( Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się zrobić więcej fotek (postaram się) a tymczasem zapraszam Was na moją "mini galerię" ;)


Znowu deszcz:(



Mamo nos mnie boli!!!



W tym pudełku jeszcze nie siedziałem



Pomarańczowy kubek muuusi być :)



Kanapka grzechu warta :) Masło orzechowe i banan:)



Mamo ja Ci pomogę z tym postem o kolorach



Choroba dopadła też Nas :(



Daj kawałek!! - to nic, że 5 minut temu zjadłem swój obiad



Czas na drzemkę.....



5 minut mnie nie było, a Mikuś wziął się za porządki...:)



Pora na nowe pazurki



W tym tygodniu stawiam na czerwień



Tato jedź już na te zawody i wygraj!



No i wygrał :)



Włącz mi TV



Chłopcy czekają na tatę..... A tata na służbie.....:(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz