niedziela, 11 grudnia 2016

BLOGMAS 2016 #dzień 11 Przepis na rozgrzewającą, zimową herbatę



Gdy za oknem śnieg i mróz to znak, że czas na rozgrzewający napój, pełen aromatycznych przypraw i ziół. Oto przepis na pyszną, aromatyczną zimową herbatę idealną na chłodne wieczory.



Rozgrzewająca herbata z pomarańczą i goździkami

Składniki: 
0,5 l czarnej herbaty
5 łyżeczek soku malinowego lub 2 garści malin (mogą być mrożone)
plastry pomarańczy
10 sztuk goździków
kora cynamonu 
miód

Przygotowanie:
Zaparzoną herbatę gotuj kilka minut w garnku razem z przyprawami, aby nabrała aromatu. Następnie dodaj maliny i pokrojoną w plastry pomarańczę. Herbatę dosładzamy miodem. 

Mam nadzieję, że przepis przypadł Wam do gustu :)
SMACZNEGO :)





Piosenka na dziś to:




12 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować! Jestem ogromną fanką herbat, a te brzmią i wyglądają wybornie :D Zimny, długi, późno-jesienny wieczór + taka herbatka i kocyk... Hmmmm... Aż się rozpływam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi takiej ochoty na tę herbatkę, że chyba zaskoczę swego ukochanego i przygotuję nam taką do maratonu filmowego. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też dużo piję różnych herbat, zwłaszcza o tej porze roku :)

      Usuń
  4. Piłam kiedyś herbatę z goździkami ale tak średnio mi smakowała natomiast z pomarańczą bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. MMmmm musi być pyszna :) Ja zawsze herbatę piję z cytryną i sokiem malinowym :)

    OdpowiedzUsuń