wtorek, 20 grudnia 2016

BLOGMAS 2016 #dzień 20 Tydzień oczami telefonu - Pierniki, Bimba, śnieg.


Witajcie
Dziś mam dla Was kolejną dawkę zdjęć z poprzedniego tygodnia. Ten tydzień minął Nam tak szybko, ostatnie zakupy przed Świętami, pieczenie pierników, wizyta w IKEA. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Hmmm..., które buty dziś założyć?


Kiedyś ulubiony sweterek Kuby, a teraz Mikusia :)


Mamo, zobacz narysowałem bombki na choince :)


Czeko tubka nie zasmakowała chłopcom...


Pyyyszna zupa z soczewicy 


Codzienny rytuał Kuby - pączek lub dwa pączki :)


To ja chwilkę odpocznę...


Ciekawe kto to posprząta?


Pakujemy prezenty


Kuba robi świąteczne pierniki


Pierniki gotowe


Naleśniki z serem i gorącymi malinami :)


Przejażdżka poznańską "Bimbą" :)


Obiad w IKEA


Pojawił się śnieg (na chwilę) 

4 komentarze:

  1. Ale piękne wypieki :-) Cudowne! Och śnieg u mnie też zagościł tylko na moment :-(!
    Pozdrawiam chłopców i Ciebie :-)
    Paula
    http://pauladowlasz.blogspot.com/2016/12/blogmas-spotkanie-blogerek-w-ornecie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ja również Cię pozdrawiam :) A Ornetę znam, bo pochodzę z Ostródy :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie fotografie :)

    OdpowiedzUsuń