środa, 7 grudnia 2016

BLOGMAS 2016 #dzień 7 10 Najlepszych świątecznych filmów


Witajcie
Dziś Was zapraszam na TOP 10 moich ulubionych świątecznych filmów.

1. W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju


2. Kevin sam w domu


3. To właśnie miłość



4. Święta Last Minute



5. Listy do M/ Listy do M 2



6. Cztery gwiazdki



7. Przetrwać Święta


8. Śnięty Mikołaj



10. Świąteczna gorączka


To już wszystkie moje ulubione świąteczne filmy. A jakie są Wasze?

Dziś ulubiona piosenka moich chłopców:

4 komentarze:

  1. Oglądałam wszystkie oprócz Listów do M 2. Koniecznie muszę to zmienić, bo pierwsza część bardzo mi się podobała ;) Kevina nie lubię. No ileż można? :D Ja, jako niepoprawna romantyczka to oczywiście stawiam na To Właśnie Miłość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na listach do M 2 byłam w kinie, nawet łezka mi popłynęła :)

      Usuń
  2. Kevina czasami oglądane ale nie śmieszy mnie juz tak jak dawniej. Listy do M 1 cześć oglądałam i bardzo mi się podobała , muszę w tym roku odnaleźć 2 część.

    OdpowiedzUsuń