wtorek, 6 grudnia 2016

BLOGMAS 2016 #dzień 6 Świąteczny TAG


Witajcie Kochani :)
Dziś 6 grudzień (Mikołajki), ale też drugie urodziny mojego syna Mikołaja. Zapraszam Was na Świąteczny TAG. Jest to zabawa, która polega na odpowiadaniu na pytania dotyczące Świąt, dzięki czemu przybliżę Wam jak wyglądają moje Święta. A więc zaczynamy :)


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Część prezentów kupuję już w połowie listopada, bo nie lubię zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę, a poza tym te tłumy w sklepach przed samymi świętami to nie na moje nerwy. Sprzątanie i dekorowanie mieszkania zaczynam na początku grudnia. 

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie, choć planowałam kupić kalendarz z kosmetykami z perfumerii Douglas. W tym roku własnoręcznie wykonałam kalendarz adwentowy z rolek po papierze toaletowym dla moich chłopców, z różnymi zadaniami i słodkościami.

3. Jakie są Twoje ulubione świąteczne filmy?
Nie, nie jest to Kevin sam w domu :) Film, który uwielbiałam oglądać w dzieciństwie i tak jest też to dej pory to: W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju :)


4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Każde Święta są dla mnie wesołe i tych śmiesznych świątecznych wspomnień jest mnóstwo :) Pamiętam jak kilka lat temu mój tata przystroił drzewka przy domu świątecznymi lampkami. Na prawdę się napracował. Przed samą Wigilią wszystkie lampki nagle zgasły. Okazało się, że Nasz kochany pies przegryzł kabel od nich (na szczęście psu nic się nie stało) :)

5. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Lubię całą tą świąteczną atmosferę, zapach choinki,  wigilijne potrawy, kuchnię pachnącą pieczonym sernikiem, blask świeczek, wspólne kolędowanie.

6. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Mam ich sporo m.in. Mariah Carey - All I want for Christmas is you, Anna Karwan - What the world needs now czy Cliff Richard - Mistletoe and Wine

7. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach choinki, mandarynek, cynamonu :)

8. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Oczywiście czerwony.

9. Ulubiony zimowy napój?
Gorąca czekolada, grzane wino.

10 Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
Pewnie dałabym wspólny prezent swoim dzieciom, bo są one dla mnie najważniejsze :)

I to już koniec moich pytań. A jak wyglądają Wasze Święta?

Piosenka na dziś to:


9 komentarzy:

  1. Mi aż ciężko uwierzyć, że dziś Mikołajki bo pogoda u mnie iście wiosenna :). Wszystkiego najlepszego dla synka z okazji urodzin :). Zapraszam do mnie na BLOGMAS <3

    http://pauladowlasz.blogspot.com/2016/12/blogmas-pieczemy-ciasteczka-dla.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Poznaniu rano śnieg padał a teraz deszcz 😞 dziękuję za życzenia dla synka 😊

      Usuń
  2. Ja też nie lubię oglądać Kevina :D No ileż można :D
    Dla mnie w Świętach najlepszy jest czas spędzany z rodziną, czy to przy świątecznych porządkach, czy podczas przygotowań w kuchni, czy w końcu w wieczór wigilijny. Najważniejsze, żeby w końcu usiąść i pobyć z sobą ;) To jest dopiero magia Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że to co dobre tak krótko trwa. Święta niestety tak szybko mijają 😞

      Usuń
  3. Uwielbiam święta. Te zapachy , atmosfera i choinka jak dla mnie są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam Święta za samą atmosferę :)

      Usuń