niedziela, 4 grudnia 2016

BLOGMAS 2016 #dzień 4 Pielęgnacja skóry zimą cz. 2


Witajcie 
Dziś druga część postu o pielęgnacji skóry zimą, a w niej przedstawię propozycje kosmetyków na tę porę roku.

1. Avene, Cold Cream - krem dla skóry wrażliwej

2. Galderma, Cetaphil DA Ultra, krem dla suchej i wrażliwej skóry

3. EMOLIUM, Krem barierowy


4. Iwostin, Sensitia - krem tłusty


5. GlaxoSmithKline, Dermosan N+R - krem półtłusty

6. Flos Lek, Winter Care

7. La Roche Posay, Nutritic Intense Riche - krem odżywczo-regenerujący

8. Bioderma, Atoderm Nutritive - krem odżywczy do skóry suchej i odwodnionej

9. Beiersdorf, Bambino - krem ochronny

10. Pharmaceris A, Lipo-Intensive SPF 20 - krem ochronny

Jak widzicie na rynku kosmetycznym jest spory wybór kremów na zimę, pamiętajmy więc o odpowiedniej pielęgnacji naszej skóry o tej porze roku. 

Piosenka na dziś:










4 komentarze:

  1. Dermosan to jest krem bez którego nie mogę już teraz żyć. Zużyłam niezliczoną ilość opakowań i wciąż kupuje kolejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz stosuję krem z Yasumi z kwasem laktobionowym, mój ulubieniec :)

      Usuń
  2. u mnie w zasadzie duże zmiany nie występują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tej porze mam strasznie przesuszoną skórę. Obecnie stosuję krem z Yasumi z kwasem laktobionowym

      Usuń