sobota, 10 grudnia 2016

BLOGMAS 2016 #dzień 9 Za co kocham zimę???


Witajcie
Dziś post o tym za co kocham zimę? Zima ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja należę do tej pierwszej grupy. A za co tak ją lubię?
  • śnieg - oczywiście o ile się pojawi, dla mnie zima bez śniegu to nie zima, 
  • święta, sylwester, karnawał, urodziny Mikołaja i moje urodziny
  • świąteczne dekoracje i wystawy sklepowe

  • świąteczne piosenki
  • ubieranie choinki

  • zapachy - pomarańcze, mandarynki, przyprawy korzenne - cynamon, goździki, pierniki

  • świąteczne filmy
  • gorącą czekoladę i grzane wino

Za te wszystkie rzeczy kocham zimę. A Wy lubicie zimę czy za nią nie przepadacie??

A piosenka na dziś to:


4 komentarze:

  1. Ja lubię zimę tylko za Święta ;) A śnieg, mróz i lód są brr :D Ale nie ukrywam, Boże Narodzenie w lecie tak trochę nie pasuje :D A więc cały rok lato i wiosna + zima (łagodna, ładny śnieżek, ale bez mocnego mrozu) jakiś tydzień na Święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym chciała żeby chociaż na święta był śnieg 😊

      Usuń
  2. oby tylko na święta był śnieg!
    ja kocham zimę za mandarynki, zapachy, święta, śnieg i długie wieczory ♥︎

    OdpowiedzUsuń