poniedziałek, 5 grudnia 2016

BLOGMAS 2016 #dzień 5 Tydzień oczami telefonu - Wszyscy chorzy


Witajcie Kochani
Dziś przychodzę do Was z serią zdjęć z tamtego tygodnia. A co się u Nas działo?? Hmmm.... Ten tydzień był bardzo chorowity dla Nas. Kuba miał zapalenie spojówek, Mikołaj przeziębiony, pod koniec tygodnia jeszcze ja się rozchorowałam i leżałam całe dwa dni w łóżku :( a przynajmniej starałam się leżeć. Dzielnie trzymał się tylko tatuś, któremu oprócz bólu gardła nic nie było :)

Mamo, zrób Nam fotę z misiami :)


Strażak Sam


Mamo, zobacz śnieg pada!!!


A na Mazurach tyyyle śniegu...


Otwieramy pierwsze okienko w kalendarzu adwentowym


Zadanie z kalendarza wykonane, więc pora na słodką nagrodę :)


Nowa zabawka w Naszej kolekcji


Mikuś przyjął pierwszych gości :)


Pomóż mi bracie :)



Sam zjem torta


Wizyta na "Wyspie Wieloryba"





2 komentarze: