czwartek, 8 grudnia 2016

BLOGMAS 2016 #dzień 8 DIY - Choinka z serwetki


Witajcie Kochani
Dziś przygotowałam dla Was krótki tutorial, jak w prosty sposób wykonać choinkę z papierowej serwetki. Może to być świetna ozdoba na świąteczny stół. 





Potrzebne materiały:
- papierowa serwetka
- ewentualnie gwiazdki do ozdoby

Krok 1
Do złożenia jednej choinki potrzebna jest jedna kwadratowa serwetka złożona na 4 części (zazwyczaj wszystkie papierowe są tak złożone)

Krok 2
Układamy serwetkę w romb warstwami, które możemy oddzielić do dołu. Wywijamy pierwszą wierzchnią warstwę ku górze, zostawiając ok. 1 cm poniżej górnego wierzchołka.

Krok 3
Tak samo postępujemy z kolejnymi warstwami

Krok 4 
Odwracamy serwetkę na drugą stronę

Krok 5 
Zawijamy jeden bok w rożek

Krok 6
Zawijamy drugi bok w rożek

Krok 7 
Odwracamy powstałą choinkę na drugą stronę, czubkiem do góry

Krok 8
Każdy róg skierowany w dół, zaginamy ku górze, wkładając go pod spód


Krok 9
I choinka gotowa :) Ja swoją ozdobiłam gwiazdką i bombkami zrobionymi dziurkaczem


Piosenka na dziś to:





10 komentarzy:

  1. Zawsze lubiłam składać serwetki ;) To tak ładnie się prezentuje ;) W tym roku skorzystam chyba z Twojej propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Zawsze to jakaś inna ozdoba na stół :)

      Usuń
  2. U mnie niedługo również pojawi się taki tutorial ,bardzo podobają mi się tak poskładane serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje tak złożona serwetka. Piękna ozdoba stołu podczas kolacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, zwłaszcza ze choinkę można też postawić 😊

    OdpowiedzUsuń